Kingdom Hearts 3D screenshots

Grind them stats! MMOs and all kinds of RPGs go here.
Forum rules

1) This is a Christian site, respect our beliefs and we will respect yours.

2) This is a family friendly site, no swearing or posting offensive links, pictures, or signatures.

3) Please be respectful of others.

4) Trolls are not welcome and will be dealt with accordingly.

5) No racial comments, jokes or images

6) If you see a dead thread over 6 months old, let it rest in peace

7) No Duplicate posts

User avatar
JOJ650s
Forum Moderator
Posts: 1694
Joined: Thu Mar 31, 2011 11:08 am
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby JOJ650s » Sat Oct 01, 2011 11:59 pm

Yeah, this game is going to be awesome!
Be part of the answer, not part of the problem.

Image
1 Corinthians 13; remember it always.

User avatar
blazikid
Noob
Noob
Posts: 15
Joined: Wed Feb 15, 2012 8:23 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby blazikid » Wed Feb 15, 2012 8:28 pm

Dude for anyone who has a doubt on this game being a solid kingdom hearts entry, just watch the febuary trailer and tell me it will not be awesome

User avatar
JOJ650s
Forum Moderator
Posts: 1694
Joined: Thu Mar 31, 2011 11:08 am
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby JOJ650s » Thu Feb 16, 2012 4:37 pm

Yeah, this game is going to be awesome!
Be part of the answer, not part of the problem.

Image
1 Corinthians 13; remember it always.

Blue
VIP Member
VIP Member
Posts: 1517
Joined: Wed Feb 22, 2012 10:22 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby Blue » Fri Feb 24, 2012 10:34 pm

I will definitely be buying this game first day it comes out. :D

but first.. I need to finish Kingdom Hearts 2. I still haven't beaten it. >_>

User avatar
rexecidous
Regular Member
Regular Member
Posts: 85
Joined: Mon Feb 27, 2012 2:14 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby rexecidous » Mon Feb 27, 2012 3:27 pm

what are you stuck on in kingdom hearts 2. I can help because I beat sephorath

Blue
VIP Member
VIP Member
Posts: 1517
Joined: Wed Feb 22, 2012 10:22 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby Blue » Mon Feb 27, 2012 3:46 pm

what are you stuck on in kingdom hearts 2. I can help because I beat sephorath
I forget. I played the game a long time ago.

I'm going to start a new game soon! and hopefully play some of the spin-off titles later.

I only beat the first Kingdom Hearts, which was an awesome game btw.

User avatar
JOJ650s
Forum Moderator
Posts: 1694
Joined: Thu Mar 31, 2011 11:08 am
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby JOJ650s » Mon Feb 27, 2012 10:42 pm

I want to play the first and second game, but I don't have a PS2 or the games.
(I am telling you they need to at lest make a port for a Nintendo system. XD)

I have only played Kingdom Hearts Days, and Birth by sleep.
I was quickly hooked into the series.

and judging from the trailer of this game, it's going to progress in the story.
Be part of the answer, not part of the problem.

Image
1 Corinthians 13; remember it always.

User avatar
blazikid
Noob
Noob
Posts: 15
Joined: Wed Feb 15, 2012 8:23 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby blazikid » Tue Feb 28, 2012 2:46 pm

I love KH2 and ZI beat KH 358?2 days in 1 day :) ReCoded was better than 358/2 days for me thoug. This game will rule because of 2 main reasons. 1) It is on the 3DS 2) Axel is back

User avatar
JOJ650s
Forum Moderator
Posts: 1694
Joined: Thu Mar 31, 2011 11:08 am
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby JOJ650s » Tue Feb 28, 2012 7:26 pm

Yeah!
I did not even know Axel died till I saw a comment on the trailer. XD
Be part of the answer, not part of the problem.

Image
1 Corinthians 13; remember it always.

Blue
VIP Member
VIP Member
Posts: 1517
Joined: Wed Feb 22, 2012 10:22 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby Blue » Tue Feb 28, 2012 9:57 pm

(I am telling you they need to at lest make a port for a Nintendo system. XD)
I agree 100%!

Would love to see all the titles ported over to the WiiU, 3DS or PS3.

User avatar
Bluesharky
Regular Member
Regular Member
Posts: 138
Joined: Wed Nov 09, 2011 1:30 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby Bluesharky » Wed Feb 29, 2012 12:09 pm

MUST HAVE GAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please avoid unnecessary page-breaking. -Deepfreeze32

User avatar
blazikid
Noob
Noob
Posts: 15
Joined: Wed Feb 15, 2012 8:23 pm
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby blazikid » Sun Mar 04, 2012 9:49 am

I doint care if they dont port 1 and to a nintendo system, but they better make a port for Birth by sleep, and KH 3 better be on a nintendo console

User avatar
TheHoneyBadgr
Noob
Noob
Posts: 26
Joined: Sun Apr 08, 2012 12:20 pm
Are you human?: Yes!
Location: United States

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby TheHoneyBadgr » Thu Apr 12, 2012 12:57 am

I'll be sure to pick this game on the day of release. It looks like it's gonna be amazing!
Image

User avatar
DeadManReedeemed
CCGR addict
Posts: 2295
Joined: Sun Jun 10, 2012 8:58 am
Are you human?: Yes!

Re: Kingdom Hearts 3D screenshots

Postby DeadManReedeemed » Mon Jul 09, 2012 9:16 pm

I doint care if they dont port 1 and to a nintendo system, but they better make a port for Birth by sleep, and KH 3 better be on a nintendo console


Multiplatform.

They experimenting with different systems so they can expand and see what they can do with it. Can't you tell? :|

Anyway, I plan on getting a Vita. But looking at Dream Drop Distance, I kinda regret that. But by the grace of GOD, I don't need that system. And if I still want it I'll save up and buy it. Along with the Vita or after the Vita. Doesn't matter to me.

Anyway, the graphics are sick. Especially since Nintendo's games didn't look this good. And if you haven't played The World Ends With You, you will be utterly confused as to why Neku and the other's are there. And if you have played it but can't remember, I'll give you a hint.....Reaper's Game.

Good luck figuring it out. 8)
“The humble sinner will sometimes be interpreted as one of the filthiest in the eyes of man yet immersed in the eyes of God, and this is due to the volition of honesty regarding his own corruption.”

― Criss Jami


Return to “RPG”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests